CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, May 5, 2011

Itu janji...

kalu kehadiranku hanya membuka luka lama
dan menggoreskan luka baru
maafkanlahku....
aku kan pergi dari hidupmu dan x kan kembali lagi
itu janji...
*boleh saja diganti dengan yang lain tapi x kan sama
dengan kenangn yang pernah tercipta dulu
takkan sama*
kalu kasih sayang ini mebuatmu terbelenggu
dan ketika bersama merubah kau
menjadi bisu..hapuskanlah
aku dari kisah hidupmu
itu janji...
*haaaa kalaulah hati nih buley dijahit mesti dah buruk
sangt rupanya,maklumlah sana sini repair...
dah x cantik tahu?? *
 mungkin  bersendirian  kadag2 memaksa kita berpikir
apa yang lebih baik untuk kau dan aku..

 
*susahkan??tau me tahu ...memang susahT_T*
terkadang ape yang kita tulis megguriskan hati owang yang
kita sayang..ermmmm....
saya dah mengguriskan hati dan jiwa awak ke?
maaf ,buley beritahu saya dimana kata2 itu menyakitkan..
terkadang ada yang terlupa...juga..pedih yang dia beri lebih
hebat..dari yang memberi....noktah~
terima kasih sudi bace...
terlayan mood jiwang sikit tadi
so cam ni la jadinya
terukkan??
thnks to read ok...^_^

No comments:

Post a Comment