CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, May 5, 2011

Cinta Terakhir...

ketika aku menulis surat ini
aku dan hatiku
meminta maaf mungkin selepas ini aku
x dapat lagi menemanimu
bila kau harus kehilanganku nanti
dengan hati penuh ikhlas
sungguh berat dengan ape yang harus kite
terima...sebab kau yang terakhir
membuatku tersenyum
kau anugerah dari langit yang menrbitkan mentari
kau yang terbaik..teruskanlah hidupmu
dengan kekuatan yang ku titipkan untukmu
kekuatan yang terpatri indah antara
kita..mungkin selepas ini ku akan pergi dan x kan pernah
kembali lagi..hanya ku tinggalkan secarik kertas
ucapan maaf dan terima kasih
serta ku gantungkan doa ditirai jendela agar ketika kau tatap senja
x de lagi yang akan mengukir luka....
tidak juga aku dalam jemarimu ,ku taburkan pilu...
untuk kau taburkan dipusaraku
kelak bila tawaku memudar dipangkuanmu
kuburkan aku bersama dengan rindu yang lalu.....
cinta ini hanya singgah sesaat..
suatu hari ku harus pergi..ku tarakan segenap rasa
dan selembar cinta apa adanye...
terima kasih untuk hari2 yang indah...yang x kan ku lupa
sesungguhnya kau adalah anugerah
yang selalu menghiasi langit malamku ..tetaplah seperti
itu sementara aku masih ada...

puisi diatas sebrnya dicopy dari seseorang perempuan yang
menghidapi penyakit barah otak..puisi diatas
dituju khas kepada orang yang disayanginya...........
thnks kerna telah membace..

No comments:

Post a Comment