CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, May 5, 2011

just up date je..

emm ...hmm....
entahlah nak tulis ape
dah xde idea lah kut...mood x berape sngtla malam ni
tetiba je sedih....pi la jauh2 sedih nih...
entah nape nasihat dia selalu terbayang2......
rasa serbesalh sangt....
x tau nak wak ape...x luahkan jadi.......
bila diluahkan lain pulak jadinya
pe yang kawan saya cakap tu memang betul
memang sangt betul..saya tahu...
tapi buat2 x tahu...kan2..
entahlah bile bace beberapa ayat tadi
rasa cam sedih je...rase mara pun ade
rasa benci pun ade...rase sakit hati pun ade
nak cakp cm ne nih..semua itu dah mule
menyelubungi jiwaku sejak dari
semalam lagi...sebrnanye memang xde mood
sesangt nak layan owang
tapi buat2 de mood je tadi....hmmmmmmmmm
termenung...termenung...n terus termenung
memikirkan semua ini....
x nak pikir tapi ianya muncul jugak
dibenakku akhirnya....
x nak la ku bazirkan air mataku
tapi nak wak cam ne terkeluar jugak
tapi hanye sekadar rintik2 hujan je
malam ni x macam semalam....
kau seharusnya mengerti perasaanku
ku nak cube fokus nih untuk study
kau dan aku dah over
dah la...lupakn semuanya..........
jangn kau tanya aku lagi..lupaknlh
semuanya..jangn kau tanya aku lagi kerna hati dilukai
kau pernah menjadi bahagian hidupku
dan kini ku yakin bisa tnpamu..
lepas je habis cek upu esop...pastu nak actifkan
fb sampai malam n lepas tu nak
buang fb nih...klu sy pi fm 6
hhmmm xde nye fb2 nih...forget je la....
so keputusn muktamad malam esop je la
saya kan buang fb tuu....
syg memng syg
tapi nak wak cm ne ...
salam hati..
salam maaf
selamat malam...

No comments:

Post a Comment